« Nieuwe Kledingsponsor 1e herenteam LTC Valkenburg en een 4-0 overwinning op Kessel 1 | Main | Bokketoernooi 2019 »
donderdag
aug292019

Grote Clubactie 2019 LTC Valkenburg

Ook dit jaar doen we wederom als vereniging mee met de Grote Clubactie.

Onze vereniging heeft dit jaar wederom loten bij de Grote Clubactie besteld. Deze loten zullen dan worden verkocht voor € 3,- per stuk. Hiervan gaat 80% rechtstreeks naar de kas van onze vereniging. Van de overige 20% wordt door de Grote Clubactie een loterij georganiseerd, waarbij lotenkopers vele prijzen kunnen winnen, waaronder € 100.000,- en een VW UP.

De trekking zal op 11 december 2019 plaatsvinden.

We bevelen deze actie van harte bij jullie aan! Deze loten zullen u aangeboden worden op o.a. de dinsdag- en vrijdagavond. Mocht u liever een andere dag of tijdstip enkele loten willen afnemen, neem dan even contact op met de coördinator van deze actie, Ruud Lahaye, via 06-13788109.

Namens het bestuur LTC-Valkenburg

Ruud Lahaye

Reader Comments

There are no comments for this journal entry. To create a new comment, use the form below.

PostPost a New Comment

Enter your information below to add a new comment.

My response is on my own website »
Author Email (optional):
Author URL (optional):
Post:

Some HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>