maandag
sep172018

Grote Clubactie 2018 LTC Valkenburg

Ook dit jaar doen we wederom als vereniging mee met de Grote Clubactie.

Onze vereniging heeft dit jaar wederom loten bij de Grote Clubactie besteld. Deze loten zullen dan worden verkocht voor € 3,- per stuk. Hiervan gaat 80% rechtstreeks naar de kas van onze vereniging. Van de overige 20% wordt door de Grote Clubactie een loterij georganiseerd, waarbij lotenkopers vele prijzen kunnen winnen, waaronder € 100.000,- en een VW UP.

De trekking zal op 12 december 2018 plaatsvinden.

We bevelen deze actie van harte bij jullie aan! Deze loten zullen u aangeboden worden op o.a. de dinsdag- en vrijdagavond. Mocht u liever een andere dag of tijdstip enkele loten willen afnemen, neem dan even contact op met de coördinator van deze actie, Ruud Lahaye, via 06-13788109.

Namens het bestuur LTC-Valkenburg

Ruud Lahaye

aug162018

Bokke tennistoernooi 2018

jul122018

Uitslagen Tennis toernooi Hulsberg

Afgelopen weekend hebben enkele van onze leden successen geboekt tijdens het tennistoernooi in Hulsberg. Hieronder staan de uiteindelijke klasseringen in de diverse categoriën vermeld.

Namens het bestuur van harte gefeliciteerd met deze mooie resultaten!

maandag
jul022018

Huldiging L.T.C. Valkenburg 1 2e klasse Vrijdagavond

Afgelopen vrijdagavond werden de kersverse kampioenen door het bestuur van LTC Valkenburg in het zonnetje gezet.

Het kampioensteam:

Afterparty

jun282018

Huldiging L.T.C. Valkenburg 1 2e klasse Vrijdagavond

A.s. vrijdag 29 juni zullen de kersverse, ongeslagen, kampioenen gehuldigd worden in het clubhuis van L.T.C. Valkenburg. Dit zal plaatsvinden rond de klok van 21:00 uur. Tevens zal het afgetreden bestuurslid Arthur Christophe in het zonnetje gezet worden voor zijn bewezen diensten.