vrijdag
nov192021

Baanhuur (zowel tennis als padel)

Momenteel is het helaas niet mogelijk om een baan bij ons te huren. Dit vanwege de watersnoodramp van 14 juli jl.  De wederopbouw van het tennispark wacht op de afhandeling van verzekering, WTS en gemeente. Wel is het mogelijk bij de zustertennisvereniging TPV De Dassenburcht te Hulsberg om een tennisbaan c.q. padelbaan te huren via TPV De Dassenburcht.

okt102021

Bokketoernooi 2021

Voor het eerst in de historie is het traditionele Bokketoernooi buiten de stadsgrenzen van Valkenburg gehouden en wel bij onze buren van TPV Dassenburcht in Hulsberg. Omstreeks 18:00 uur gaf wedstrijdleider Hub Blom het sein om te starten met de eerste ronde van in totaliteit 5 ronden. Door de gevarieerde indeling kwam het tot zeer verrassende partijen en uitslagen. Hieronder volgt een foto-impressie van het zeer geslaagde toernooi.

Een speciaal woord van dank voor Hub Blom, Ger Habets en sponsor Marc Beers (Beers Assurantiën) die al vele jaren dit toernooi tot een groot succes maken. Tevens een woord van dank voor het bestuur van TPV Dassenburcht en de kantinebeheerders Marc, Wim en Frank voor hun gastvrije ontvangst.

Mooie nieuwe beachflags

5 banen volop actie

Prijsuitreiking

zaterdag
okt022021

Rabo Clubsupport 2021

sep122021

Grote Clubactie 2021 LTC Valkenburg

Ook dit jaar doen we wederom als vereniging mee met de Grote Clubactie.

Onze vereniging heeft dit jaar wederom loten bij de Grote Clubactie besteld. Deze loten zullen dan worden verkocht voor € 3,- per stuk. Hiervan gaat 80% rechtstreeks naar de kas van onze vereniging. Van de overige 20% wordt door de Grote Clubactie een loterij georganiseerd, waarbij lotenkopers vele prijzen kunnen winnen, waaronder € 100.000,- , SEAT MII Electric en een Keuken Kampioen cheque t.w.v. € 10.000,-.

De trekking zal op 8 december 2021 plaatsvinden.

Waarom zo belangrijk dit jaar?

Vooral gezien de situatie waarin onze vereniging is beland na de watersnoodramp van 14 juli jl, bevelen wij deze actie van harte bij jullie aan! Deze actie is hard nodig bij de wederopbouw van onze vereniging om letterlijk en figuurlijk weer het hoofd weer boven water te krijgen.

Hoe kun je deze loten afnemen?

Deze loten zullen u aangeboden worden op o.a. de dinsdag- en vrijdagavond. Mocht u liever een andere dag of tijdstip enkele loten willen afnemen, neem dan even contact op met de coördinator van deze actie, Ruud Lahaye, via 06-13788109.

Namens het bestuur LTC-Valkenburg

Ruud Lahaye