« Huldiging kampioenschap L.T.C. Valkenburg 1 1e klasse Vrijdagavond | Main | Grote Clubactie 2019 LTC Valkenburg »
vrijdag
sep272019

Nieuwe Kledingsponsor 1e herenteam LTC Valkenburg en een 4-0 overwinning op Kessel 1

Afgelopen vrijdag 20 september 2019 heeft voor aanvang van de competitiewedstrijd van het 1e herenteam (uitkomend in de 1e klasse) tegen Kessel 1 de uitreiking plaatsgevonden van de nieuwe tenues door Luc Bemelmans van Studio Luc. Het gehele team werd voorzien van nieuwe shorts en shirts in een mooi design. Dit inspireerde wellicht tot de mooie overwinning (4-0) die 's avonds tot stand kwam en daarmee LTC Valkenburg weer de 2e plek bezet. Namens bestuur LTC Valkenburg en leden danken wij Studio Luc voor deze genereuze bijdrage.

Reader Comments

There are no comments for this journal entry. To create a new comment, use the form below.

PostPost a New Comment

Enter your information below to add a new comment.

My response is on my own website »
Author Email (optional):
Author URL (optional):
Post:

Some HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>