« Uitslag Grote clubactie 2022 LTC Valkenburg | Main | Grote Clubactie 2022 LTC Valkenburg »
donderdag
nov242022

Stand van zaken tennispark

Inmiddels is er veel gebeurd sinds onze laatste nieuwsbrief. De renovatie van de kantine is afgerond en het definitieve herstel van baan 3 is een feit. Ook zijn er extra hulpmiddelen geïnstalleerd zoals veegmatten en borstels bij de banen, maar ook een door Jo Senden op maat gemaakt tassenrek. Het verzoek van het bestuur is dan ook: gebruik deze middelen zodat ons clubhuis netjes blijft.

Wintersluiting tennispark per 1-12-2022

Inmiddels is het weer, na een lange periode van droogte en warmte, nu toch echt omgeslagen. Op verzoek van o.a. ACE Tennisservice (baanonderhoud) zal het park vanaf 1-12-2022 gesloten worden. ACE tennisservice zal daarna alle drie de banen volledig demonteren en de banen gaan “inzouten”. Begin maart zal dan, indien het weer het toelaat, weer begonnen worden met de opbouw van de banen zodat we uiterlijk 1 april weer kunnen starten.

Reader Comments

There are no comments for this journal entry. To create a new comment, use the form below.

PostPost a New Comment

Enter your information below to add a new comment.

My response is on my own website »
Author Email (optional):
Author URL (optional):
Post:

Some HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>