« 09-07-2022: Uitgestelde ALV 2021 LTC Valkenburg | Main | Eerste aanpassingen tennispark t.b.v Sevagram »
zondag
jun052022

Wederopbouw tennispark: stand van zaken

We zitten inmiddels 2 maanden in het nieuwe seizoen na een enerverend jaar voor onze vereniging en veel van onze leden. Zoals reeds vernomen via de digitale nieuwsbrief van 18 mei jl. zijn we druk doende om ons tennispark weer "up and running" te krijgen. Inmiddels hebben we de banen weer vrijgegeven en hiervan wordt dan ook gretig gebruik gemaakt.

Wat is er nu gereed?

• banen 1 tot en met 3;
  • kleedlokalen dames en heren;
  • toiletruimtes dames en heren;
  • dakrenovatie;
  • installatie CV ketel;
  • (bij)keuken;
  • overkapping.

Wat moet er nog gebeuren?

• definitief opleveren baan 3 (eind juli);
  • terras;
  • kantine;
  • hekwerk baan 3.

Om jullie een idee te geven van de huidige situatie volgt hieronder een impressie.

Reader Comments

There are no comments for this journal entry. To create a new comment, use the form below.

PostPost a New Comment

Enter your information below to add a new comment.

My response is on my own website »
Author Email (optional):
Author URL (optional):
Post:

Some HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>