« Kennismakingsclinics Padel - Meld je aan! | Main | Geslaagde Open Dag op zaterdag 7 oktober! »
zondag
dec102023

Succesvolle onderhoudsdag - alle helpers bedankt!

Afgelopen weekend zette een enthousiaste groep leden zich in voor een uitgebreide onderhoudsdag op onze accommodatie. Met de herfst in volle gang werden belangrijke werkzaamheden verricht om de faciliteiten in goede conditie te houden.

De tennisbanen zijn winterklaar gemaakt, hiervoor zijn onder andere de netten en bankjes schoongemaakt en opgeborgen. Tegelijkertijd is van de gelegenheid gebruik gemaakt om de opslagcontainer helemaal op te ruimen. Daarnaast zijn alle heggen bijgeknipt, zowel bij de tennisbanen als bij de parkeerplaats. Als laatste zijn alle bladeren opgeruimd bij de padelbanen en jeu-de-boules banen.

Naast zes volwassen leden kwam ook één van onze jeugdleden helpen. Een super voorbeeld voor de vereniging!

Een groot dankjewel aan alle leden die hebben bijgedragen aan deze onderhoudsdag!

Reader Comments

There are no comments for this journal entry. To create a new comment, use the form below.

PostPost a New Comment

Enter your information below to add a new comment.

My response is on my own website »
Author Email (optional):
Author URL (optional):
Post:

Some HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>